Telefonda Etkin İletişim Eğitimi
Eğitimin İçeriği : - Telefon nasıl açılmalı? (uygulamalı),
- Telefon görüşmesi kuralları,
- Planlama ve etkili soru sorabilme (uygulamalı),
- Gelen telefonları ilgili bölümlere bağlarken nelere dikkat edilmeli?,
- Talep edilen bilgileri derlemek zaman alacaksa ne yapmalı?,
- Ne zaman yazıyla, ne zaman telefonla iletişim kurmalı?,
- Görev Tanımları,
- Telefon aramalarında nelere dikkat etmeli?,
- Tepe yöneticileri ile telefon görüşmelerinde nelere dikkat etmeli?,
- Astlarla (diğer çalışanlarla) telefon görüşmelerinde nelere dikkat etmeli?,
- İtibar kazanma ve imaj yaratma,
- Arkadaşlarla iş yerinden telefon görüşmelerinde nelere dikkat etmeli?,
- Uzun süren telefonlarla nasıl baş edilir?,
- Güzel Konuşma Pratikleri,
- E-posta iletiler ve Messenger kullanma yöntemleri?,
- Telefon yerine internet den ücretsiz işlem yapabilme.
Hizmet Talep Formu
Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak için aşağıdaki eposta adresinden bize ulaşabilirsiniz.
info@degisimdanismanlik.com.tr