Telefonda Etkin İletişim Eğitimi

Eğitimin İçeriği :
  • Telefon nasıl açılmalı? (uygulamalı),
  • Telefon görüşmesi kuralları,
  • Planlama ve etkili soru sorabilme (uygulamalı),
  • Gelen telefonları ilgili bölümlere bağlarken nelere dikkat edilmeli?,
  • Talep edilen bilgileri derlemek zaman alacaksa ne yapmalı?,
  • Ne zaman yazıyla, ne zaman telefonla iletişim kurmalı?,
  • Görev Tanımları,
  • Telefon aramalarında nelere dikkat etmeli?,
  • Tepe yöneticileri ile telefon görüşmelerinde nelere dikkat etmeli?,
  • Astlarla (diğer çalışanlarla) telefon görüşmelerinde nelere dikkat etmeli?,
  • İtibar kazanma ve imaj yaratma,
  • Arkadaşlarla iş yerinden telefon görüşmelerinde nelere dikkat etmeli?,
  • Uzun süren telefonlarla nasıl baş edilir?,
  • Güzel Konuşma Pratikleri,
  • E-posta iletiler ve Messenger kullanma yöntemleri?,
  • Telefon yerine internet den ücretsiz işlem yapabilme.

Hizmet Talep Formu

Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak için aşağıdaki eposta adresinden bize ulaşabilirsiniz.
info@degisimdanismanlik.com.tr