Telefonda Etkin İletişim Eğitimi

Eğitimin İçeriği :
  • Telefon nasıl açılmalı? (uygulamalı),
  • Telefon görüşmesi kuralları,
  • Planlama ve etkili soru sorabilme (uygulamalı),
  • Gelen telefonları ilgili bölümlere bağlarken nelere dikkat edilmeli?,
  • Talep edilen bilgileri derlemek zaman alacaksa ne yapmalı?,
  • Ne zaman yazıyla, ne zaman telefonla iletişim kurmalı?,
  • Görev Tanımları,
  • Telefon aramalarında nelere dikkat etmeli?,
  • Tepe yöneticileri ile telefon görüşmelerinde nelere dikkat etmeli?,
  • Astlarla (diğer çalışanlarla) telefon görüşmelerinde nelere dikkat etmeli?,
  • İtibar kazanma ve imaj yaratma,
  • Arkadaşlarla iş yerinden telefon görüşmelerinde nelere dikkat etmeli?,
  • Uzun süren telefonlarla nasıl baş edilir?,
  • Güzel Konuşma Pratikleri,
  • E-posta iletiler ve Messenger kullanma yöntemleri?,
  • Telefon yerine internet den ücretsiz işlem yapabilme.

Hizmet Talep Formu

Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak için aşağıdaki formu doldurarak bize ulaşabilirsiniz.
Adınız Soyadınız
Göreviniz
Firma
Telefon
Faks
Email Adresiniz
Web Site
Detaylı Talebinizi Yazınız